زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟
سرخط خبرها

خبر خوش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی | پرداخت ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی + جزئیات

  • کد خبر: ۸۷۷۴۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
  • ۵
خبر خوش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی | پرداخت ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی + جزئیات
سرپرست سازمان تامین اجتماعی، از کمک این سازمان به بازنشستگان جهت پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه تکمیلی آن‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اقداماتی که به عنوان سرپرست این سازمان برای ارتقا نحوه ارائه خدمات به بازنشستگان در دستورکار قرار داده است، گفت: اساس کار ما در این دوره این است که هم نوع خدمات را برای بازنشستگان متنوع کنیم و هم کیفیت آن‌ها را ارتقا بخشیم. کما اینکه یکی از این خدمات مهم برای بازنشستگان با توجه به سنشان بحث درمانی آن‌ها است.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه برنامه‌ریزی کرده‌ایم برای ارائه خدمات پایه درمان در بخش‌های مختلف با این رویکرد که دسترسی‌ها را بهتر کنیم در مناطق محروم بیشتر به سمت توسعه مراکز ملکی حرکت می‌کنیم و در نقاطی هم که برخوردار هستند می‌توانیم خرید خدمت راهبردی انجام دهیم، علاوه بر آن به توسعه خدمات پایه‌ای درمان برای بیمه تکمیلی بازنشستگان هم کمک خواهیم کرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: در سال گذشته رقمی را برای کمک به بیمه تکمیلی بازنشستگان مصوب کرده بودند که ۳۰ درصد آن را سازمان بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کرد که ما امسال علی‌رغم اینکه با کمبود منابع و مشکلات مالی مواجه هستیم توانستیم سهم پرداختی سازمان را به ۵۰ درصد افزایش دهیم، یعنی ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان را این سازمان تقبل می‌‎کند تا آن‌ها در حوزه خدمات درمانی با مشکلی مواجه نشوند.

منبع: خانه‌ملت


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
البته عبارت با مشكلات كمتري مواجه شوند مناسبتر وبه واقعيت نزديكتر است.
ناشناس
India
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
در دهه ۴۰ و۵۰ بیمه چند درصد پرداخت میکرده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
همه چیزها رو درست کردن حقوق ها که زیاد وام‌های آنچنانی فقط بیمه تکمیلی اونهم که امروز فردا درست میشه حقوقها که همسانسازی شد کشتید مارو با این خبرهای خوشتون کدام کارو درست کردن ما بدبختها شکممون بااین حقوقها سیر نمیشه اینها دنبال چی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
چرا این برج کم واریز کردن حقوق مستمری برای ما ۴۰هزار تومان کم کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
پس بنابراین مبلغی به قبلی اضافه نکنند ۴تومن حقوق عددی نیست که هرسال ازان بکنندبیمه عمربیمه تکمیلی دودرصد ماده چی چی یک درصدمالیات مسکن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->